De Technische Commissie is op zoek naar een nieuwe Jongste Jeugd coördinator.

8-4-2013

De TC wordt gevormd door de arbitrage-coördinator, de portefeuillehouder junioren, de portefeuillehouder senioren en opleidingen en de JJ-coördinator. Met deze groep regelen we alle operationele zaken omtrent het hockey, de sport zelf, binnen MHC Krimpen.

In de functie van JJ-coördinator organiseer je nagenoeg alles rondom de jongste jeugd.

Een veelzijdige en belangrijke functie binnen de vereniging, aangezien de jeugd de toekomst heeft en is.

Je coördineert de trainingen, trainers, coaches en bent de vraagbaak voor ouders, spelers/speelsters en die trainers en coaches.

De werkzaamheden zien er als volgt uit:

- Je komt op de lijst van contactpersonen bij de KNHB te staan. Je wordt door verschillende clubs benaderd als er iets moet worden georganiseerd; wedstrijden veranderen, wedstrijden gaan niet door, oefenwedstrijden moeten worden georganiseerd etc etc.
- Je hebt ook contact met de KNHB Zuid-Holland over allerlei lopende zaken
- Je beheert de teams en de indelingen in het Lisa-systeem
- Je bent op de trainingstijden aanwezig om o.a. nieuwe leden te ontvangen, een (zieke) trainer te

vervangen, deelt leen sticks uit en wijst mensen de weg.

- Je houdt de teams goed in de gaten of er dingen zijn die niet lopen en onderneemt actie.
- Je zorgt voor juiste teamgrootte tijdens het seizoen en geeft input over de teamsamenstelling voor

het volgende seizoen
- Je organiseert een leuke laatste trainingsdag

-  Met behulp van promotie materiaal en andere mogelijkheden help je mee met de aanwas van nieuwe leden

- Je woont de vergaderingen van de TC bij, die ongeveer eens in de maand worden gehouden en zorgt voor relevante input

Binnen de Technische Commissie heerst een grote loyaliteit. Iedereen heeft een uitgebreid takenpakket en is ook immer bereid elkaar bij te staan, zodra dat nodig blijkt. Het vergt immers een aardige tijdsinvestering om binnen de TC te werken.

We vormen een jonge energieke commissie, die de komende seizoen stappen wil maken, om recreatiehockey en prestatiehockey aan te bieden. Hockey is nog steeds één van de snelst groeiende sporten in Nederland, dus is er uitdaging genoeg binnen de TC.

Heb je nog vragen of wil je je aanmelden, dan kan je een e-mail sturen aan [email protected]

Met vriendelijke groeten,

TC MHC Krimpen