Aanlooproute naar Hockey Vereniging Westland dit jaar gewijzigd

30-8-2010 Hockey Vereniging Westland is gestart met de bouw van haar nieuwe clubhuis. Als gevolg hiervan zijn de velden tot aan de winterstop niet bereikbaar via de bekende route.
Vanaf heden zijn de velden als volgt te bereiken:

Vanaf de centrale parkeerplaats van sportpark De Hoge Bomen rechtsaf het pad van het sportpark op richting handbalvereniging Westlandia en VV Naaldwijk.
U neemt de ingang rechts van de hoofdtribune van VV Naaldwijk. (de route is middels borden aangegeven.)

Na de hoofdtribune gaat u linksaf richting het clubgebouw van handbalvereniging Westlandia. In het clubgebouw van de handbalvereniging wordt u door ons ontvangen.  Indien u van een kleedruimte gebruik wilt maken, wordt u daar verder begeleid. (afhankelijk van het tijdstip kan dit een kleedruimte van de voetbal of handbal zijn)

Wij zijn onze buren dankbaar voor het feit dat wij hun kleedruimte en kantine mogen gebruiken, maar houdt u wel rekening met het feit dat er momenten zijn waarbij de beschikbaarheid aan kleedruimte beperkt is.

Vanuit het clubhuis van de handbal gezien liggen de hockeyvelden links. U komt daar door langs de handbalvelden te lopen.

Onze excuses voor het ongemak en wij hopen u vanaf maart 2011 in ons nieuwe clubhuis te mogen begroeten.

Bestuur Hockey Vereniging Westland.