Bond

Club Nieuws (4)

24-3-2010
Vanuit de bond krijgen we nieuws van de volgende clubs waar rekening mee dient te worden gehouden, indien er daar wordt gespeeld:

Gouds MHC

Op zaterdag 27 maart en zondag 28 maart is op de A12 Den Haag - Utrecht
de afrit nr. 11 Gouda afgesloten.

HC Hisalis
De Keukenhof is weer open.
Dit betekent dat er erg veel verkeer zal zijn, in en om Lisse.
Clubs die via de A4 en N207 naar Lisse komen zullen zeker in de file op de N207 komen te staan.
Wij raden aan komende via de A4, niet de afslag naar de N207 te nemen maar op de A4 door te rijden en vervolgens de A44 richting Sassenheim te rijden. Vervolgens de afslag Sassenheim nemen en de borden Lisse volgen.
Na tuincentrum Overvecht (links) de rotonde rechtdoor, stoplichten rechtdoor en eerste weg links nemen. Dit is de Spekkelaan. Aan je rechterhand zie je de velden van Hisalis, parkeren moet je iets verder op links.

24 april komt de Bloemencorso ook door Lisse. Vanaf 14:00 uur zal ons sportpark moeilijk te bereiken zijn.

15 Mei is er een groot sportevenement vlak bij onze accommodatie. Parkeren zal die dag erg moeilijk zijn. Houd daar rekening mee!

MHV Forcial
Forcial is op 10 april moeilijk bereikbaar i.v.m. de jaarlijkse wielerronde.
Het parcours gaat voor de club langs. Hockeyers kunnen echter parkeren bij natuurmonumenten achter het badhotel.
Dit is bekend bij de verkeersregelaars. Zij moeten vanaf daar een kleine wandeling (warming up) aangaan van ongeveer 5 minuten.

Hetzelfde geld voor 15 mei, dan echter i.v.m. de Rockanje Classics een 2 jarig terugkerend motorrace evenement met klassieke motoren.