Gezocht: Vrijwilligers (M/V)

9-3-2010

Beste Leden,

we zijn al een flink eind in het seizoen met een nieuwe website, nieuwe TC, nieuwe bestuursleden en nieuwe initiatieven. Tijd om verder uit te bouwen, maar daar hebben jullie hulp voor nodig!! We zijn nog opzoek naar vrijwilligers of mensen die een helpende hand kunnen toe steken. Hierbij een overzicht waar onze club nu nodig om staat te springen:

Heren 1 Video Assistent:

Het moet iedereen al opgevallen zijn die op de club aanwezig is geweest, dat er een steiger staat. Deze steiger is bedoelt voor video opnames en de daarbij behorende video analyse. Op dit moment maakt heren 1 hier van gebruik en wij zijn nu alleen op zoek naar iemand die onze thuis wedstrijden kan filmen? Het gaat om de volgende wedstrijden:
  • Bleiswijk 14 maart
  • Mijdrecht 28 maart
  • Hoekse waard 18 april
  • Souburgh 2 mei
  • Forcial 9 mei
Er staat een beloning tegen over van 15 euro per wedstrijd en daarbij krijg je een korte video cursus van Peter Bak. Meldt je aan bij [email protected] .

Barcommissarissen:

Wij zijn nog steeds op zoek barcommissarissen (m/v) (vooral zondag!); dit zijn de vrijwilligers die er voor zorgen dat de bar van onze hockeyvereniging functioneert en daarmee een belangrijk deel van de inkomsten van de vereniging zeker stellen.

Wat zijn de taken van een barcommissaris  ?
  • s’morgens openen en zorgen voor de eerste koffie
  • ontvangen van degenen die een bardienst hebben en indien nodig enige uitleg geven
  • in voorkomende gevallen een betaalde vervangende bardienst regelen
  • aanwezig zijn bij de baroverdracht (12.00 uur en 15.00 uur)
  • een oogje in het zeil houden
  • s’avonds de bar weer afsluiten.
Ook is het mogelijk om je alleen voor de ochtend of de middag aan te melden. Om het extra aantrekkelijk te maken: een barcommissaris wordt vrijgesteld van fluitdiensten en reguliere bardiensten.

Heb je interesse of wil je wat meer informatie:
of
Bert Sterkenburg : 06 514 333 02

Lustrum Commissie

Volgend seizoen bestaat onze club 40 jaar!!! Dit moet uiteraard gevierd worden en we zijn op zoek naar een groep vrijwilligers die het een en ander wil organiseren en coordineren gedurende het volgende seizoen. Uiteraard staan jullie daar niet alleen voor hulp kan geboden worden uit de bestaande commissies (Bar, Bestuur, Bullytin, Jeugd, Feest, Sponsor, TC en Toernooi commissies).

Aanmeldingen aub sturen naar [email protected] .

Website programmeur

Binnen onze huidige afgenomen pakket van LISA is het mogelijk om de HTML en CSS zelf aan te passen naar eigen smaak. We zijn op zoek naar iemand die de Look & Feel van de site verder kan verbeteren. Deze aanpassingen dienen wel in de bestaande programmatuur van de LISA site te passen, dus enige "professionele" ervaring is wel vereist.

Wie kan dit voor onze club doen? Ook personen die dit voor "zacht prijsje" kunnen doen zijn ook welkom! [email protected]

Wilt u de club op een andere manier helpen of heeft u nog goede ideeën, schroom niet en mail [email protected]!

Met vriendelijke groet,

P.S. Hou aub de agenda op de site in de gaten voor belangrijke data.