Technische Commissie

RKB - Zaalhockey

8-10-2011

RKB - Zaalhockey

'Introductieworkshop en gevorderdenworkshop Zaalhockey"

Graag nodigen wij u uit voor de Regionale Kennis Bijeenkomst (RKB), de voormalige 6 x 2 bijscholing, georganiseerd door de KNHB Academie. De RKB’s worden aangeboden in de 6 districten en vinden plaats in de periode van 7 november t/m 30 november 2011.

De introductieworkshop is opgesplitst in een theorie- en praktijkgedeelte en is bedoeld voor alle trainers/coaches van zaalteams, Technisch Coördinatoren en Technische Commissies van de verenigingen.

De gevorderdenworkshop bestaat alleen uit een theoriegedeelte en is bedoeld voor trainers/coaches van jeugdteams topklasse (zaal) en van seniorenteams hoofd- en overgangsklasse (zaal).

De introductieworkshop wordt verzorgd door één van de volgende personen: Marieke Dijkstra (oud zaalinternational en assistent-bondscoach Nederlands zaalteam Dames), Rick Mathijssen (trainer/coach Hurley Dames 1 en assistent-bondscoach Jong Oranje Dames), Ewout Schröder (assistent trainer/coach Kampong Dames 1), Steijn Spreij (trainer/coach Den Bosch Jongens A1 en assistent trainer/coach Den Bosch Heren 1) en Jeroen Schoenmakers (trainer/coach Kampong Dames 1 zaal).

De gevorderdenworkshop wordt verzorgd door Marieke Dijkstra of Rick Mathijssen.

Programma, data en locaties introductieworkshop zaalhockey
Programma, data en locaties gevorderdenworkshop zaalhockey