Informatie clubbetaalpas

Sinds kort hebben wij een nieuw kassasysteem in het clubhuis. Het is een simpel en gebruiksvriendelijk systeem. De ervaring met het nieuwe systeem is positief.
Nu introduceren wij de MHC Krimpen clubbetaalpas, hét nieuwe betaalmiddel. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen aan de bar. De clubbetaalpas heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).
Voor de administratieve afhandeling en het financiële beheer van de clubbetaalpassen hebben wij een overeenkomst afgesloten met Twelve (voorheen Le Credit Sportif), de leverancier van de kassa. Uiteraard gaan zij vertrouwelijk om met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Afrekenen aan de bar kan op twee manieren*:
•    Met je gewone PIN-pas;
•    Met de clubbetaalpas (met voldoende saldo).

* MHC Krimpen is een cashless omgeving.

Bij een clubbetaalpas betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de clubbetaalpas op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling, een contant geld betaling of een betaling met een andere clubbetaalpas.

Opwaarderen van de MHC Krimpen clubbetaalpas
Je kunt de pas aan de bar opwaarderen met je eigen PIN-pas (hier geldt geen minimum).

Het saldo staat op je persoonlijke rekening, er komt dus geen geld op de clubbetaalpas zelf te staan. Mocht je de clubbetaalpas kwijt raken, dan kun je hem blokkeren, waardoor je over het openstaande saldo blijft beschikken.

Hoe kom ik aan een clubbetaalpas en wat kost het?
Een (nieuwe) clubbetaalpas kost 5 euro. Leden en vrijwilligers van MHC Krimpen ontvangen een clubbetaalpas gratis.
Leden die recent lid zijn geworden en vrijwilligers die recent zijn ingeschreven krijgen de clubbetaalpas na enkele weken (de passen worden extern aangemaakt in verzamelbatches), zij ontvangen individueel bericht over het ophalen van de pas.
De passen kunnen dan opgehaald worden in het clubhuis, vraag ernaar aan de bar (er staat een doos naast de kassa met daarin de aangemaakte en nog niet opgehaalde passen).

Je kunt als niet-lid een clubbetaalpas aanvragen door het aanvraagformulier in te vullen. Ook is het mogelijk om via dit aanvraagformulier een clubbetaalpas voor een team aan te vragen. De kosten van de pas 5 euro worden in mindering gebracht op het eerste tegoed.
Bij verlies kun je volstaan met een e-mail aan [email protected]. Een vervangende pas kost 5 euro.
Je kunt de clubbetaalpas direct gebruiken na ontvangst. Uiteraard moet je deze wel via een PIN-betaling van voldoende saldo hebben voorzien.