Zomeravondhockey 2023 (16+)

woensdag 28 juni 2023   |   19:00 - 23:00   |   MHC Krimpen
Voor iedereen ouder dan 16, met of zonder hockeyervaring, is dit de kans om zelf wat leuke wedstrijden te spelen (ook vrienden en familie buiten MHCK zijn van harte welkom)!

Dit jaar wordt weer het altijd gezellige Zomer Avond Hockey georganiseerd en dat betekent 6 avonden vol hockey en gezelligheid.

Zomer avond hockey draait om gezelligheid. De teams worden ingedeeld op basis van niveau. Dit houdt in dat we alle spelers uit de verschillende teams van de club verspreiden over de teams die meedoen aan zomeravondhockey.

De speelrondes zijn dit jaar als volgt: woensdag 28 juni, vrijdag 30 juni, woensdag 5 juli, vrijdag 7 juli, woensdag 12 juli en vrijdag 14 juli. Het kan zijn dat je niet in staat bent alle dagen mee te doen. Laat je hierdoor niet weerhouden om je in te schrijven. Ook als je maar 1 dag mee zou kunnen doen ben je van harte welkom. Wij houden hiermee rekening bij de teamindeling.

Iedere speelavond zal er om 20:00 worden gestart met de wedstrijden, het clubhuis en de bar zullen vanaf 19:30 geopend zijn. De teams bestaan uit 11 spelers, waarvan er maximaal 7 spelers tegelijkertijd in het veld mogen staan.

De deelnemers kunnen worden ingedeeld voor bardiensten of fluitbeurten op 1 van de speeldagen. Zo maken we er samen een gezellig toernooi van!

Inschrijven kan door een mail te sturen naar

Vermeld hierin:
- Naam
- Leeftijd
- Hockeyervaring en indien van toepassing het huidige team waarin je nu speelt
- Welke dagen je aanwezig bent

je ontvangt hierop een bevestiging van jouw inschrijving.

Aanmelding kan tot en met zondag 11 juni 2023!

Indien er vragen zijn kun je een mail sturen naar

NB. Zoals hierboven beschreven worden de teams gemaakt op basis van niveau en zullen de teams gelijkwaardig aan elkaar zijn. We wordt GEEN rekening gehouden met speciale verzoeken voor de indeling. We zorgen er uiteraard voor dat elk team ook even gezellig is.

Met sportieve groet,