00

Er zijn verschillende mogelijkheden om MHC Krimpen financieel te ondersteunen. De meest voorkomende manier is in de vorm van bordsponsoring. Dit houdt in dat er een reclamebord zal komen te hangen langs het hockeyveld met uw bedrijfsnaam of logo erop. Aangezien vele mensen deze borden zien is dit een uitstekende manier om naamsbekendheid te genereren voor u als bedrijf. Het maken van het reclamebord wordt door MHC Krimpen in overleg met u verzorgd.

Verder zijn wij momenteel ook hard op zoek naar een sponsor voor een scorebord voor veld 1. Uiteraard is het mogelijk dat uw bedrijfsnaam of logo hier groot op komt te staan. Ook kunt u kledingsponsor of site sponsor worden. Andere manieren van sponsoring zijn altijd welkom en kunnen uiteraard besproken worden. U kunt hiervoor contact opnemen via [email protected]

Club van 100
Momenteel zijn wij hard aan het werk om de Club van 100 op te richten. Wat dit precies inhoudt zal binnenkort nader toegelicht worden via de website en via de mail.