Hoe activeer ik mijn clubbetaalpas?
Voor je met de MHC Krimpen clubbetaalpas kan betalen, dien je de MHC Krimpen clubbetaalpas te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je clubbetaalpas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn clubbetaalpas?
Dat kan aan de bar in de kantine of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je clubbetaalpas gezet. Om je clubbetaalpas via internet op te laden log je in op je persoonlijke pagina via Mijn MHCK. Met iDEAL moet het op te waarderen bedrag minimaal 20 euro en maximaal 200 euro zijn.

Kan ik met mijn clubbetaalpas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je clubbetaalpas kan alleen bij MHC Krimpen worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de clubbetaalpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar [email protected] met al je gegevens, pasnummer en banknummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Je kunt degene achter de bar vragen om op de kassa op "Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond.
Een andere mogelijkheid is inloggen via Mijn MHCK. Onder je Profiel staat je saldo vermeld. Als je hier op doorklikt kan je hier je gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op je persoonlijke pagina kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Koppelen van rekeningen en log-ins?
Clubbetaalpassen kunnen gekoppeld worden, zodat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen. Ook kunnen log-ins worden gekoppeld; de rekeningen blijven apart bestaan maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit één log-in (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen zoal aan de bar kopen).
Als je een of beide opties wilt activeren, graag een e-mail met wens en de betreffende pasnummers naar [email protected].

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: [email protected].

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je clubbetaalpas zo snel mogelijk. Na inloggen op je persoonlijke pagina kun je onder de menuoptie ‘Passen' inzoomen op je pasnummer en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je clubbetaalpas.

Wat moet ik doen indien mijn clubbetaalpas niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar [email protected]

Hoe kom ik aan een nieuwe clubbetaalpas?
Nieuwe leden krijgen automatisch een clubbetaalpas van MHC Krimpen. Een vervangende nieuwe pas kan aangevraagd worden bij [email protected]. Een nieuwe pas kost 5 euro. De vervangende nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een clubbetaalpas aanvragen?
Ja dat kan. Voor aanvragen moet je het aanvraagformulier op deze website invullen. De pas kost 5 euro.

Hoe zit het met MHC Krimpen clubbetaalpas voor minderjarige leden?
Alle leden krijgen een clubbetaalpas, dus ook de minderjarige leden. Voor ouders/verzorgers bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de clubbetaalpas voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Hoe zit het met alcohol onder de 18?
Met de clubbetaalpas kunnen personen onder de leeftijd van 18 jaar geen alcoholische dranken afrekenen. De kassa is hierop ingesteld.

Is er een MHC Krimpen clubbetaalpas voor teams?
Ja. Het is mogelijk een Team-clubbetaalpas aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-clubbetaalpas bedragen 5 euro. Voor aanvragen moet je het aanvraagformulier op deze website invullen.

Hoe lang moet ik wachten op een (nieuwe) clubbetaalpas?
Bij aanvang van het hockeyseizoen zullen er meer aanvragen voor nieuwe clubbetaalpassen zijn. Omdat deze in batches gemaakt worden, zal de wachttijd dan minder lang zijn dan in de loop van het seizoen. Naar verwachting kan de wachttijd tijdens het seizoen oplopen tot 8 weken.

Waarom kan ik niet via iDEAL opwaarderen met een lager bedrag dan 20 euro?
Omdat de transactiekosten die berekend worden voor een iDEAL opwaardering relatief hoog zijn is voor een minimum-opwaardeerbedrag gekozen. Als je een lager bedrag op je pas wil zetten kun je dat via het pinapparaat aan de bar doen.

Ik heb nog een andere vraag. Waar kan ik die stellen?
Stuur een e-mail aan [email protected]. Wij zullen ons best doen om iedere vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.