Teamindeling 2021 - 2022

13-7-2021

Beste Leden,

De afgelopen periode heeft de technische commissie samen met coaches en lijncoördinatoren veel tijd en energie gestoken in de teamindelingen voor komend seizoen. Voor sommige teams zijn deze een tijd geleden al afgerond, in andere gevallen heeft het langer op zich moeten wachten dan we van te voren hadden gewild. Normaliter streven we ernaar om alles voor de zomer af te ronden en kenbaar te maken. Echter in verband met een aantal uitdagingen en de minicompetitie waardoor het seizoen langer duurde dan gebruikelijk, is dit niet gelukt. We vinden dit erg vervelend voor onze leden, waarvoor excuses.

De indeling kan in LISA opgevraagd worden. Als je inlogt via de website kun je deze via club/documenten/tc terugvinden.

Eventuele onjuistheden kunnen voorkomen vanwege onjuistheden in de ledenadministratiesysteem. Indien dit het geval is of wanneer er vragen zijn, horen wij dit graag via [email protected].

Met sportieve groet,

TC MHC Krimpen