Eerste SuperSunday van het seizoen een succes!

Nieuws afbeelding 10-9-2018

MHC Krimpen begon het hockey seizoen 2018 - 2019 meteen met een SuperSunday. De dag waarop alle senioren teams thuis spelen en er dus volop hockeyactie is op de velden aan de Driekamp in Krimpen.

Heren 1

De mannen waren direct succesvol onder het toeziend oog van hun nieuwe trainer/coach Rob van ’t Zet. Bij vlagen werd er door de mannen uit Krimpen goed gehockeyd en na de eerste helft resulteerde dit dan ook in een verdiende voorsprong van 2-0 tegen Scoop uit Delft. In de tweede helft werd dit verder uitgebouwd naar een mooie 4-0. "Het was nog erg wennen vandaag en je zag dat het ritme nog een beetje ontbrak. Dan is het natuurlijk wel lekker als je het seizoen begint met zo’n overwinning”, aldus aanvoerder Jeroen Vermeulen. Van ’t Zet en z’n team spelen volgende week in Kaatsheuvel de volgende wedstrijd.

DAMES 1

Het verjongde Dames 1 met eveneens hun nieuwe trainer/coach Luuk Bouwmans begon enthousiast aan hun wedstrijd tegen Leonidas. Binnen een minuut was er al een doelpunt en na afloop hadden de dames 5 keer gescoord, zonder een tegendoelpunt van Leonidas. Laatste vrouw Decarie van Druenen na afloop: "Alle meiden waren erg enthousiast en vonden het allemaal erg leuk zo met elkaar op het veld te staan. Het was onze eerste wedstrijd samen, erg fijn om dan ook meteen te winnen”.

Overige Wedstrijden

Om 11 uur ’s ochtends begon de SuperSunday al met het Heren Veteranen team. De oudere leden van MHC Krimpen lieten zien niks verleerd te zijn en binnen 10 seconden na het fluitsignaal stonden ze al op 1-0 voorsprong. Uiteindelijk zouden de heren met een mooie 9-2 het veld verlaten.

De dag werd afgesloten door Heren 2, voor wie het seizoen iets te vroeg begon. Het spel was op een aantal momenten niet goed en dit werd door tegenstander Derby ook afgestraft, waardoor Derby aan het eind met 0-2 de winnaar was.

Op 23 september is de volgende SuperSunday, die begint om 11:00 met Dames 1 en de wedstrijd van Heren 1 om 14:30. Tussendoor speelt Heren 2 en om 16u sluiten de Veteranen de dag af.