Vacature: Begeleider Jongste Jeugd

22-1-2021
Begeleider trainingen & trainers Jongste Jeugd

Voor onze Jongste Jeugd zoeken we een vrijwilliger die het leuk vindt om de trainingen en trainers van deze teams te begeleiden. Op woensdag en vrijdag wordt er tussen 16:30 en 18:30 door deze teams fanatiek getraind, onder begeleiding van enthousiaste jeugdtrainers. Om te zorgen dat de trainingen goed verlopen zoeken we iemand die als aanspreekpunt kan fungeren, de lijnen uit kan zetten en de jeugdtrainers kan ondersteunen. Het is natuurlijk leuk als je zelf ook aanwezig kunt zijn bij de trainingen, maar alle trainingen bijwonen is in principe niet nodig. Voor nu gaat het alleen om de F-jeugd en benjamins.

Voor de rol is hockeyervaring handig, maar als je dat niet hebt, helpen we je graag op weg. Lijkt het je leuk en zou je wat meer willen weten, laat het weten via [email protected]!