Wedstrijden mogen weer!

Nieuws afbeelding 26-6-2020
Beste Leden,

Deze week is hockeyend Nederland goed nieuws meegedeeld. Jong én oud mag per 1 juli weer wedstrijden gaan spelen, ook tegen andere verenigingen!

Mocht jouw team een oefenwedstrijd willen plannen op ons eigen complex, moet dit via de TC gecommuniceerd worden (mailtje naar [email protected]). Zo voorkomen we dat er ‘dubbel geboekt’ wordt. Verder geldt natuurlijk dat de rest van de Corona regels in acht genomen moeten worden. Daarnaast is vooralsnog de bar nog niet helemaal up- en running. Houd hier dus rekening mee als tegenstanders ons bezoeken.

Voor een volledig overzicht van de veranderingen, kijk even op de site van de KNHB.

Geniet van het zonnetje en mocht je een wedstrijd op de planning hebben, succes!