Bond

Club nieuws

5-3-2010
Vanuit de bond krijgen we nieuws van de volgende clubs waar rekening mee dient gehouden te worden indien er daar wordt gespeeld:

HC Catwyck

Op dit moment wordt er op het sportcomplex De Krom in Katwijk hard gewerkt aan de infrastructuur. Zo is vorige week het parkeerterrein naast het clubhuis van de Hockey Club Catwyck volledig opgebroken. Als het goed is komt er een noodvoorziening om te parkeren op het grasveld nabij het clubhuis. Maar een echt rechtstreekse toegang is momenteel nog niet zichtbaar. Hopelijk komt wordt die in de loop van komende week nog gerealiseerd.
Er kan niet direct naast het clubhuis van de HC Catwyck geparkeerd kan worden. Er zal in de wijk of op het alternatieve parkeerterrein geparkeerd moeten worden.

HHV hdm

Al enige tijd heeft hockeyvereniging hdm een cashless systeem, waarbij met een chipknip kan worden betaald. Daarnaast bestond er nog de mogelijkheid om te betalen met geld. Met ingang van 8 maart kan er op HHV hdm niet langer betaald worden met geld maar alleen met de chipknip. Op hdm kan elke bankpas kan hiervoor gebruikt worden. Op hdm is voorts een oplaadpunt aanwezig om de chipknip op te laden.
Het zal even wennen zijn, maar meerder verenigingen zijn ons voor gegaan met groot succes.