Bond

Bericht van de ABB-commissie

2-3-2010
Heren 4de Klasse B - In de winterstop is met de KNHB en de ABB-commissies de afspraak gemaakt dat de wedstrijden in de Dames 1ste Klasse B voorrang krijgen boven de wedstrijden in de Heren 4de Klasse B. Dit betekent concreet dat bij onvoldoende beschikbaarheid van arbiters, wedstrijden in de Heren 4de Klasse B teruggegeven zullen worden aan de clubs. Dit beleid is door de ABB-commissie Zuid-Holland ook als zodanig vastgelegd in het Blauwe Boek, welke u voor aanvang van dit veldhockeyseizoen heeft ontvangen. Indien er voldoende arbiters zijn zullen de wedstrijden in deze klasse volledig of gedeeltelijk worden aangewezen. Voor de meest actuele status van toegewezen arbitrage op de wedstrijden in de Heren 4de Klasse B verwijzen wij u vanaf nu daarom ook wekelijks naar de website van de ABB-commissie Zuid-Holland. Wij raden u daarom aan de volgende link te raadplegen voor het bekijken van de aangewezen bonds- en/of clubarbitrage:

Eigen verantwoordelijkheid - Wij willen u benadrukken dat het voor u als wedstrijdsecretaris en/of arbitragecommissie van uw vereniging uw eigen verantwoordelijkheid is om elke week te raadplegen of u bondsarbitrage is toegewezen. Indien u geen bondsarbitrage is toegewezen zal de vermelding " CLUB-
ARBITRAGE" weergegeven worden bij uw thuiswedstrijd. Het kan ook voorkomen dat een aangewezen wedstrijd alsnog teruggegeven wordt aan de vereniging. In dit geval zal de aanwijzer contact opnemen met het wedstrijdsecretariaat van uw vereniging. U dient dus altijd eventuele clubarbitrage achter de hand te houden! Voor vragen kunt u zich wenden tot de zondagaanwijzer van de ABB-commissie Zuid-Holland. Wij vertrouwen
er op u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ABB-commissie Zuid-Holland