Heren 1

Hockey en bekervoetbal!

Nieuws afbeelding 16-4-2018 Aanstaande zondag 22-4 spelen Dames 1 en Heren 1 thuis op de Driekamp en het belooft een heerlijk dagje te worden. Naast de twee wedstrijden kan er om 18:00 ook nog eens gekeken worden naar de Bekerfinale, welke wordt uitgezonden op de beamer in het clubhuis.

Verder kun je voor €7,- jezelf voorzien van een heerlijk bord eten. Er kan gekozen worden voor:
- Een fantastische Lasagne met gehakt, tomatensaus en bechamelsaus, zoals het hoort.
- Of een verrukkelijke pasta met gerookte zalm.

Opgeven hiervoor kan door een mailtje te sturen naar [email protected]m met hierin je naam en je voorkeur voor het soort gerecht. Je krijgt dan een betaal-link toegestuurd, waarmee je jouw bord eten veilig kunt stellen.

Dus nog eenmaal op een rij:
- Om 12:45: Dames 1 - Souburgh Dames 1;
- Om 14:30 Heren 1 - Souburg Heren 1;
- Om 18:00 Feyenoord - AZ.

Daarnaast is de bar natuurlijk open, kun je jezelf een fijn koud drankje aanmeten voor tijdens je maaltijd.