Dank aan de websitebouwers!

Nieuws afbeelding 9-3-2018

Het klinkt eenvoudig, even een nieuwe website. Oude wijn in nieuwe zakken toch? Nee. Half oktober is het plan ontstaan om de oude website op te frissen, en meer ‘van deze tijd’ te maken, 5 maanden geleden dus. In die maanden is geschaafd en geschreven, gezweet en geploeterd, en het resultaat ziet u nu hier.

MHC Krimpen is 2 partijen hierin veel dank verschuldigd. Als eerste de medewerkers van LISA, die, na 1 blik op onze oude site, direct hun onvoorwaardelijke medewerking toezegden om onze site af te stoffen. En dan onze eigen Sandra Harms, onze rots in de branding, die al onze vragen, verzoeken, eisen en onnozolheden vertaalde naar LISA, en meermalen per week contact hield met LISA voor het bereiken van het grote doel: bij de start van het veldseizoen een nieuwe website. Het is gelukt! Sandra, bedankt!

Peter de Jonge

10-3-2018 @ 16:30:01 |super👍