AED-cursus

Nieuws afbeelding 30-1-2014

MHC Krimpen heeft, dankzij de sponsoring van het Rabobankstimuleringsfonds, een AED in het clubhuis.  Een AED is een draagbaar apparaat dat helpt bij het reanimeren van iemand met een hartstilstand.
Natuurlijk hopen we hem nooit nodig te hebben, maar voor de veiligheid van leden, ouders en andere gasten, is het noodzakelijk een AED beschikbaar te hebben.
De AED wordt in de hal van het clubhuis opgehangen.
Belangrijk: de AED mag op geen enkel moment gepakt of verplaatst worden, tenzij hij moet worden gebruikt.
Een AED is zó gemaakt dat iedereen hem kan aansluiten en volgens een simpel stappenplan kan activeren. Toch is het goed als een aantal leden een 'cursus' volgt die door de leverancier wordt gegeven.

Deze korte cursus vindt plaats op donderdag 6 maart, van 20.00 uur tot 22.00 uur.

Heb je belangstelling? Meld je dan snel aan via het mailadres [email protected]. Vermeld bij de aanmelding je voorletters, achternaam en geboortedatum.