Gecertificeerde coaches

Nieuws afbeelding 16-5-2013
De TC is heel blij mee te delen, dat de club sinds dinsdag 14 mei maar liefst 18 gecertificeerde coaches heeft.

Op maandag- en dinsdagavond 13 en 14 mei heeft de groep coaches zich meer verdiept in het coachvak. Onderleiding van niemand minder dan Sonja Thomann is er op beide avond een presentatie gegeven, welke rijkelijk werd aangevuld met Sonja's ervaringen en adviezen.
Maandagavond werd er vooral gefocusd op de organisatie van je coach-job en de organisatie van je team, buiten het veld.
Dinsdag zijn de technische en tactische aspecten de revue gepasseerd.

Het was leuk, leerzaam en ook erg gezellig. De groep was gelukkig ook heel interactief.

De TC feliciteert Jeroen Vermeulen, Ronald van den Berg, Bernt Hellman, Geoffrey Verheijen, Sander van de Meeberg, Cees Engelfriet, Otto van Franeker, Taco den Bandt, Joël Hornberg, Dennis van der Blom, Kees Verburg, Hans van Zelm, Tjip van Dale, Wilfred Vos, Jeroen de Witte, Marcel Folman en Nienke van der Sluis met hun certificaat.

In september zal een (eerste) basiscursus "training geven" worden georganiseerd. De trainers van volgend seizoen zullen daarvoor benaderd worden. Het is eigenlijk een must om hieraan deel te nemen. Wie geïnteresseerd is in hockeyopleidingen kan altijd contact met de TC opnemen.
Om je te oriënteren is het raadzaam om de KNHB-website te bezoeken: