JJ: We gaan weer beginnen!

11-8-2011

Beste spelers, ouders, coaches, managers en trainers jongste jeugd,

De zomervakantie is bijna afgelopen en het nieuwe hockeyseizoen staat weer voor de deur! De voorbereidingen zijn al weer in volle gang en voor de goede orde doen wij hierbij een overzicht toekomen van de nodige wetenswaardigheden:

Teamindelingen:

Deze zijn te vinden op de website www.mhckrimpen.nl

Trainingen:

JE1, JE2, ME3, Mix F         woensdag 16.30 – 17.30 uur

ME1, ME2                             woensdag 17.30 – 18.30 uur

JD8                                        dinsdag     17.30 – 18.30 uur

Start trainingen: week 33 (dinsdag 16 augustus en woensdag 17 augustus)

Woensdagmiddag bar

Ook dit seizoen streven we ernaar om op woensdagmiddag tijdens de jongste jeugd trainingen de bar open te hebben. Tot op heden was deze veelal bemand door de zelfde vrijwilligers. Dit seizoen zouden we over willen gaan tot een (vrijwillige) roulerende bardienst.

Gevraagd:

Wie zou barcommissaris willen worden voor de woensdagmiddag en het barschema willen maken? De tijdsinvestering is minimaal en vele handen maken licht werk!

Meld je nu aan bij: [email protected]

Nieuwe leverancier clubtenues

Vanaf dit seizoen heeft MHC Krimpen een overeenkomst gesloten met JAWA Sport te Schiedam voor het leveren van onze clubtenues. JAWA zal regelmatig met een marktkraam op onze club aanwezig zijn en daarnaast zal ook via de website www.jawasport.nl materialen en sportkleding te verkrijgen zijn. De winkel is te vinden aan de Jan Evertsenweg 36 te Schiedam.

Voor verdere informatie hierover houd de mail en de website in de gaten.

Arbitrage/scheidsrechters indelen

Achter de schermen wordt wekelijks door onze wedstrijdsecretaris (Yvonne de Waard) de indelingen van de wedstrijden en velden gemaakt. Daarna worden wekelijks door Paul Braam de scheidsrechters ingedeeld voor de thuiswedstrijden.

Gevraagd:

Voor dit seizoen zoekt de technische commissie een enthousiaste vrijwilliger die wekelijks (digitaal) de scheidsrechters invoert en het administratieve aanspreekpunt arbitrage wil zijn. Tijdsinvestering circa 1 uur in de week. Kennis van de hockeysport is niet nodig. Overdracht van de werkzaamheden in ons systeem LISA vindt professioneel plaats.

Meld je nu aan bij: [email protected]

Alle verdere activiteiten en nieuwsfeiten (bijvoorbeeld rondom de aanleg van onze nieuwe kunstgrasveld ) worden op onze website www.mhckrimpen.nl geplaatst. Kijk er even regelmatig op!

Mocht je vragen hebben, zijn er onduidelijkheden of andere zaken, mail met [email protected]!

Een sportief seizoen gewenst!

Sportieve groet,

Technische Commissie MHC Krimpen