Toernooi

Familietoernooi 2011

Nieuws afbeelding 31-5-2011

UPDATE 3 Wedstrijdschema in de bijlage!

Geachte leden,

Zondag 5 juni zal het jaarlijkse Familietoernooi gehouden worden op onze vereniging. Een enorm gezellig toernooi aan het einde van het seizoen en elk jaar weer een groot succes. Hockeyervaring is van geen belang tijdens dit toernooi, iedereen is welkom. Ook niet-leden mogen deel uit maken van je team. Bijvoorbeeld broertjes of zusjes die normaal niet hockeyen, of vaders en moeders maar denk ook aan familie, vrienden en buren.

Aansluitend op het toernooi zal de vrijwilligersborrel gehouden worden als dank aan alle vrijwilligers. De barbecue die hier in vorige jaren mee samen ging, is dit jaar komen te vervallen. Daarvoor in de plaats serveren we (gratis) warme borrelhappen tijdens de borrel!

Over het familietoernooi:

· Wedstrijden zullen worden gespeeld op een half veld

· Gezien het aanbod van de afgelopen jaren is het zeer waarschijnlijk dat er ook op gras gespeeld zal worden.

· Voorlopig wordt 11:00 uur aangehouden als aanvangstijd van de eerste wedstrijd. Rond 16:00 uur wordt verwacht dat de laatste wedstrijd zal beginnen.

· Wedstrijden duren 20 minuten

· Teams bestaan uit minimaal 8, maximaal 10 personen. Aan alle teams wil ik vragen je hier aan te houden zodat er ruimte op het veld blijft om te hockeyen.

· Spreek met elkaar een kleur shirt af.

· Zoals gebruikelijk zullen de teams verdeeld worden over 2 poules:

o De Familiepoule: Dit is de poule voor alle leeftijden. Bijvoorbeeld ouders en kinderen die samen een team vormen worden in deze poule ingedeeld.

o De Jongerenpoule: Dit is de poule waar de teams in zitten die voor het grootste deel bestaan uit spelers uit de A- en B-jeugd en de Senioren.

· De bardiensten en fluitbeurten zullen worden vervuld door de teams zelf. Elk team zal daarom een bardienst van ten hoogste een uur moeten invullen en minimaal één fluitbeurt.

· Degene die het team opgeeft zal fungeren als contactpersoon van het team.

· Alle hier genoemde tijden zijn onder voorbehoud. Dit is namelijk grotendeels afhankelijk van het aantal deelnemende teams.

Wil je deelnemen aan het toernooi, mail dan naar: het bekende adres van de toernooicommissie. Geef door: (1) De naam van je team en (2) de namen van de spelers.
Inschrijven kan t/m dinsdag 31 mei. Van later ontvangen aanmeldingen kan deelname niet meer gegarandeerd worden.

Met vriendelijke groet,

Sander
Toernooicommissie MHC Krimpen

Update 2

De Familiepoule zit vol, inschrijven is niet meer mogelijk.
De Jongerenpoule heeft nog 1 plaats over. Geef je op want dat maakt het maken van een schema een heel stuk makkelijker voor mij!

Teams en hun contactpersoon

FAMILIEPOULE:
TEAM 1: De Strikes
Gerben G
TEAM 2: Van der Blom
Johanneke B
TEAM 3: MHF Roeland 1
Ellen Z
TEAM 4: MHF Roeland 2
Ellen Z
TEAM 5: Ratatouille (kleur shirt: wit)
Elvin H
TEAM 6: Sailors CJDR United
Hans J
TEAM 7: Noomen & Van Rossum
Edwin N
TEAM 8: Den Bandtjes
Taco B

JONGERENPOULE:
TEAM 1: Bodyshot 2.0
Joost Y
TEAM 2: Bal op 't dak
Michel K
TEAM 3: Team Kralingen (kleur shirt: donkerblauw)
Paul B
TEAM 4: Prominent
Thomas C
TEAM 5: Plantsoendienst
Sharon P
TEAM 6: Hakketakke punten pakken (kleur shirt: rood)
Sander V
TEAM 7: HALI
Jeroen F

Update 3

Beste deelnemers van het Familietoernooi,

Hierbij het wedstrijdschema. Ik heb mijn best gedaan om alle fluitbeurten, bardiensten, aantal keren gras en kunstgras en wachttijden tussendoor zo gunstig mogelijk in te delen voor iedereen. Zoals vermeld beginnen de wedstrijden om 11:00 uur.

De Familiepoule bestaat uit 8 teams wat het mogelijk maakte om een een poulefase te doen met daarna een kruisfinale en afsluitend een finale. Teams spelen totaal 4 wedstrijden met nog één extra voor de twee finalisten.
In de Jongerenpoule waren 7 aanmeldingen. Daar heb ik een selectie gemaakt van teams die tegen elkaar spelen. In deze poule speelt iedereen 4 wedstrijden.

Naast het spelen van de wedstrijden wordt van alle teams verwacht dat zij 2x een scheidsrechter leveren en sommige teams ook nog een bardienst invullen.
Alle fluitjes van de club zijn in de loop van dit jaar verdwenen dus neem er zelf een mee.

De laatste wedstrijd eindigt net voor 16:00 maar ga nog niet naar huis want de gezelligheid blijft nog wel een paar uurtjes. Het toernooi gaat naadloos over in de vrijwilligersborrel welke aangekleed is met lekkere borrelhappen.

Met vriendelijke groet,

Sander