Toernooi

Paastoernooi 2011

Nieuws afbeelding 16-3-2011 Beste Leden,

MHC Krimpen organiseert van donderdag 21 april tot en met zondag 24 april het Internationaal Paastoernooi. Dit is veruit het grootste evenement wat de club eens in de twee jaar organiseert. Hier hebben wij de betrokkenheid van alle leden bij nodig. Daarom in dit bericht informatie over het toernooi, een oproep aan u en wat het inhoud om gastgezin te zijn.

Volgens traditie wordt tijdens Pasen het Internationaal Paastoernooi met Engeland gehouden. Dit is afwisselend in Engeland en in Nederland. Dit jaar is de 29ste editie en is de beurt aan Krimpen. Teams van Yateley, Maidenhead en Brigg maken hun opwachting om de krachten te meten met de A-jeugd van Krimpen. Het Paastoernooi is, in tegenstelling wat gedacht wordt, een prestatietoernooi waarbij sportiviteit hoog in het vaandel staat. Tijd om te feesten is er uiteraard ook. Elke avond wordt er een feest gegeven wat nog lang bij de spelers in het geheugen blijft.

In totaal komen er ruim 100 Engelse gasten deze kant op. Deze worden allemaal ondergebracht in gastgezinnen. Krimpense spelers van het toernooi worden hiertoe verplicht maar dan nog zijn er vele extra gastgezinnen nodig.  Daarom hierbij een oproep aan u om u op te geven als gastgezin!

Email naar [email protected]
  1. Hoeveel Engelsen je kunt huisvesten (bij voorkeur minimaal 2)
  2. Adres
  3. Thuis telefoonnummer
  4. Mobiel telefoonnummer
Er zijn goede redenen om je op te geven als gastgezin. Ten eerste omdat je dan mag komen op de feesten. De feesten ‘s avonds zijn zeer populair maar binnenkomen gaat niet zomaar. De toernooicommissie hanteert de strikte regel: Wie niks voor het toernooi doet, komt niet binnen!
Ten tweede omdat je als gastgezin veel meer betrokken bent bij het toernooi. Je bent altijd aanwezig en je kent gelijk een paar Engelsen. Zo mis je dus niks.

Om alvast te weten wat het inhoud om gastgezin te zijn hieronder een beschrijving daarvan.
De aankomst van de teams is op donderdag 21 april aan het einde van de middag. Om 19.00 uur kan iedereen zijn gasten komen ophalen. Thuisgekomen is het niet nodig een hele maaltijd aan te bieden, meestal hebben de Engelsen onderweg gegeten en ook Krimpen biedt bij aankomst een maaltijd aan.
Op vrijdag wordt verwacht dat u uw gasten een lunch meegeeft waarna zij de hele dag op de club doorbrengen. Op zaterdag en zondag zullen zij ook de hele dag op de club zijn maar dan wordt de lunch verzorgd door de club. Wat betreft het avondeten zal dit op vrijdagavond en zaterdagavond bij de gastgezinnen plaatsvinden. Op zondagmiddag organiseert de club een barbecue waar alle deelnemers en betrokkenen van het toernooi welkom bij zijn, jij als gastgezin dus ook.Van donderdag tot en met zondag is er alle avonden feest welke tot 1:00 en op zaterdag 1:30 uur zullen duren.
Vier van de zes Engelse teams zullen eind van zondagmiddag vertrekken. De andere twee doen dat maandagochtend.Van de aanwezigheid van je gasten zul je thuis dus vrij weinig merken. Zowel overdag als 's avonds is iedereen op de club. Alleen douchen, slapen, ontbijt en twee maaltijden vinden thuis plaats.

Alles op een rijtje gezet zijn er dus de volgende dingen om in gedachte te houden:
  • Gasten ophalen donderdag 21 april 19.00 uur
  • Lunch meegeven vrijdag 22 april
  • Avondmaaltijd thuis vrijdag 22 april
  • Avondmaaltijd thuis zaterdag 23 april
De indeling van de gastgezinnen hopen wij in de week voorafgaand aan het toernooi bekend te kunnen maken maar wordt pas definitief tijdens het ophaalmoment.

Het zijn van gastgezin heeft vele mooie kanten. Meer betrokken bij het toernooi kan je niet zijn. Je kan zonder zorgen naar alle feesten. Van begin tot het eind maak je alles mee. 4 dagen lang, één supermooie tijd! Paastoernooi 2011 Jij bent erbij! Geef je op als gastgezin!

Mocht je nog wat willen melden of vragen aan de toernooicommissie dan zijn wij altijd bereikbaar via [email protected]

Met vriendelijke groet,

De Toernooicommissie