Geannuleerd, nieuwe datum volgt - Bitjeshapdag

zaterdag 21 november 2020   |   09:00 - 11:00   |   MHC Krimpen

Helaas kan het bitjes happen op 21 november geen doorgang vinden. We hopen snel een nieuwe datum in te kunnen plannen.

Op zaterdag 21 november 2020, van 09.00 tot 11.00 uur, komt Bitjehappen.nl bij MHC Krimpen langs zodat jij een perfect op maat gemaakt bitje kan komen happen! Tijdens de hapdag wordt een afdruk van je tanden gemaakt en vervolgens wordt het bitje binnen twee weken naar je huisadres opgestuurd.

De hapdagen organiseren wij uiteraard op een veilige manier, zo werken wij met mondkapjes, handschoenen en desinfecterende handgel. Daarnaast zorgen wij ervoor dat de klanten ver genoeg uit elkaar zitten en stellen wij een aantal vragen voordat we beginnen met happen.

Prijzen:
T/m 12: € 45,-
Vanaf 13: € 55,-

Aanmelden kan via het formulier op https://www.bitjehappen.nl/krimpen/

Je kan kiezen uit veel leuke kleuren voor je bitje. Ook maken we bitjes met glitters en meerdere kleuren. Daarnaast voorzien wij alle bitjes van naam en telefoonnummer. Al onze bitjes hebben een vaste lage prijs ongeacht de tekst en kleur.

Betalen kan contant of met de pin. Ben je aanvullend verzekerd? Dan kan je afhankelijk van jouw zorgverzekering €26,24 declareren.