Materialen

De materialencommissie beheert het hockeymateriaal. Denk hierbij aan bijvoorbeeld keepersspullen,de ballen, de hesjes, de pilonnen en de maskers.Alle middelen worden in bruikleen uitgereikt door de materiaalcommissie zijn en blijven eigendom van de club.

Materiaal voor trainingen, zoals pilonnen, hoedjes, hesjes doeltjes en dergelijke zijn vrij te gebruiken en liggen in de lockerruimte. Ruim je alles weer op na gebruik?

Per team verstrekt de materiaalcommissie een keeperspak, ballen en maskers. Voor het zaalseizoen zijn er aparte ballen en zaalbandjes voor de klompen. Deze spullen worden verstrekt aan de coaches/trainers en in goede conditie weer terugverwacht aan het einde van het seizoen.

De materialencommissie koopt in, herstelt en vervangt de materialen daar waar nodig, en wijst aan het begin van het seizoen de lockers toe. Voor vragen over één van deze onderwerpen of advies over deze onderwerpen kan je mailen met [email protected]