Kampioensfeest 2019 groot succes!

Nieuws afbeelding 2-6-2019

Zaterdag 1 juni was het een groot feest bij MHC Krimpen. De heren Veteranen waren dit jaar kampioen geworden en organiseerden daarom een kampioensfeest met BBQ en feestavond.

Met nog enige wedstrijden te gaan was het al duidelijk dat de heren Veteranen kampioen zouden worden. En dus werd het idee van een kampioensfeest geboren. Niet alleen voor de Veteranen, maar ook met shootouts voor alle kinderen en huldigingen van alle kampioensteams. Want het seizoen 2018/2019 was zeer succesvol voor MHC Krimpen.

Senioren

Niet alleen het Veteranen team werd kampioen, ook de Dames 1 (jong) werden kampioen. Opvallend, omdat ze dit seizoen voor het eerst in deze samenstelling speelden. Trainer/coach Luuk Bouwmans wist van zijn jonge speelsters een team te maken, die vooral door inzet en goed samenspel tot goed resultaten kwamen.

Junioren

Bij de jeugd wisten de Jongens B1, C1 en D1 het kampioenschap binnen te halen. Ook wel bijzonder, omdat al deze teams met een minimaal aantal spelers speelt. Bij de meisjes wisten 3 teams ook tot het eind mee te spelen om het kampioenschap maar net niet als eerste te eindigen.

Feest

Het kampioensfeest begon om 17 uur met de laatste wedstrijd van de Veteranen, bij hoge uitzondering op zaterdag. Tegelijkertijd waren diverse keepers aanwezig voor shootouts van kinderen van de club. In totaal hadden zich meer dan 80 jeugdleden ingeschreven hiervoor.

Hierna werden de kampioenen gehuldigd door de nieuwe voorzitter en was er patat voor de kinderen en barbecue voor de volwassenen. Maar vanwege het warme weer kon het niet anders dan dat de kinderen afsloten met een watergevecht en ging daarna het feest beginnen.

MHC Krimpen kan terugkijken op een gezellig en sportief geslaagd seizoen 2018-2019!